القائمة الرئيسية

الصفحات

أخبار

افضل 9 مشاريع صغيرة مربحة من المنزل وبدون راس مال كبير بل مشروع مربح براس مال صغير

افكار لمشاريع تقدر تعمل لهم مشاريع غير مكلفه جدا المشاريع دي فعلا هتقلب حياتك 180 درجه وفرص العمل زي ما اشوفها كلها مقدمه الفيديو فعلا النهارده انا هاكلمك على 10 مشاريع عشر افكار تقدر تنفذ اي فكره منهم حتى ان شاء الله تفضل 10 كلهم فكرني حرفين اضرار حياتك 180 درجه يلا بينا نخش على سطح العمل .



المشروع بالتفصيل دراسه الجدول كامله والمشروع رقم ثمانيه معنا هو مش مهم جدا مشروع تطبيق اندرويد لتعليم الاطفال اقل من 1000 جنيه تقدر انك تعمل او التكلف مبرمج تطبيقات محترف ليه لتنفيذ تطبيق يمكنه مساعده الاطفال على التعلم علشان الاهالي تقوم بتحميله على الهواتف هم او على تليفونات الاطفال بتاعتهم في المقابل الطفل ده .

افضل 9 مشاريع صغيرة مربحة من المنزل وبدون راس مال كبير بل مشروع مربح براس مال صغير


هيحصل على التعليم او حتى يتعلم حاجه بسيطه او مثلا هيكمل الحروف او كل التطبيقات البسيطه السهله جدا اللي كلها من شوفها على تطبيقات اللي على موبايلات الاطفال تبدا وبسيطه جدا تقدر بكل بساطه انك تستخدم التطبيق ده وتحطه جوجل بلاي وتحط عليه بعض الاعلانات اللي من خلالها تكسب من الزيارات اللي هتيجي لك على التطبيق او من.



عدد التحميلات ايه للناس هتحملها بتاعك وكمان هاسيب لك جدا من التفاصيل ودراسه الجدوي يا حول الفكره دي تقدر تشوفها من اللينك اللي موجود تحت في صندوق الوصف اما المشروع التاسع معنا ومش مهم جدا وهو مشروع تجاره ملابس الباله بربح 50 في المئه بمبلغ اقل من 500 دولار تقدر تشتري 50 كيلو من الملابس الباله جديده يمكنكم ان.



انت اتباعها خلال يوم او يومين على الاكثر في احد الاسواق او في منطقه حيويه باسعار تملك تحقيق ارباح يزيد عن 50 في المئه ما معنى انك لو انفقت 500 دولار فى انت تقدر اوائل تصل الى 750 دولار اي صافي ربح 250 دولار تقدر كمان بتعرف اكثر عن التفاصيل بتاعت المشروع ده ومتطلباته بالنسبه لدراسه الجدوي هسيبهالك تحت في .

افضل 10 مشاريع صغيرة مربحة من المنزل وبدون راس مال كبير



 اما المشروع العاشر والاخير معنا وهو مشروع جحيم بسرعه يخليك فعلا اربع كبيره جدا هو مشروع الاكوابونيك بتقول لي يعني ايه الاكوابونيك الاكوابونيك بيع اخبار عن وحده لانتاج الاسماك والخضروات والفواكه من اسطح المنازل وحده تقدر تركبها على سطح بيتك فاضيه عندك في البيت تقدر من خلالها تنتج اسماء خضروات متنوعه.




تقدر بعد كده اتباعها وتربح منها على مدار العام مش مهم جدا ما فيش كثير من الناس بتتكلم عليه او ما فيش ليه فيديوهات كثير على اليوتيوب تقدر برده انك تقرا اكثر عن المشروع ده بشكل كبير و بشكل مع امك و تشوف دراسه البيضاء بتاعته تحت كلمك الموجود في صندوق الوصف كده شغلي كان بيدي بتاعنا النهارده اتمنى يكون الموضوع ده عاجبك واتمنى اكون ساعدتك حتى ولو بمعلومه بسيطه اوبو مشروع صغير ممكن يفتح لك باب رزق.

هل اعجبك الموضوع :

تعليقات