القائمة الرئيسية

الصفحات

أخبار

15 أفكار لمشاريع مربحة من البيت | إشتغلي من المنزل بدون رس مال

الموضوع ده انا واحده مش بيشتغل غير من البيت ده حل ناس كثير قوي قاعدين في البيت مش بيشتغل ومعهم اطفال مش متاح فرصه في عايز يزود وادخلهم في انا النهارده ان شاء الله جايبه لك مم 9 افكار لمشاريع تقدروا تعملوها من البيت راس المال بتاع ممكن يكون صغير جدا في حاجات ممكن يبقى ما لهاش رسميه اصلا لازم يكون عندك .




مشرف وابداع فيها وتجربوه وفي الاول طبعا مش هيكون الغرض منها السبيعي وتدي ناس وكده لا انت ممكن تعمليها هدايا ممكن تعملي حاجات لبيتك لنفسك تجرب الاول لو لقيت الموضوع حلو فرض فيها الناس قالوا لك الله ايه ده انا عايزه من ده ابدا ايه بقى ان انت تعملي لي صفحه على فيسبوك تتضايق هواء لشغلك عمال يقعد على الانستغرام .

15 أفكار لمشاريع مربحة من البيت | إشتغلي من المنزل بدون رس مال


وتصوروا شغل كويس والله كويس وانا ان شاء الله برده هاعمل لكم موضوع عن زيت سواقين منتجاتك على السوشيال ميديا و ازاي تحقق انا نسيت كان توصلي اكثر حظر من الناس اهم حاجه فكروا في المشروع اللي انتم عايزين تعملوه يكون حاجه لكم شغل فيها كبير وصبر طب عامله زينب عندك صبر مش من اول مره هتعملي شغل هيطلع معك.



  1. بيرفكت هيطلع معك تصالح ان انت تديني الناس لازم تجربي مره واثنين وثلاثه وبس معنا النهارده ان شاء الله
  2. اتسع افكار هل هم واحده واحده و هاقول لك تفاصيل عن امه فيهم حاجات انا اشتغلت فيها قبل كده تعالوا معنا
  3. الفكره الاولى هي فكره مشروع الجنس السيراميك المشروع بتاعي انا اللي انا هاكلمك معنه باختصار
  4. انا بدات فيه ازاي انا اول .


حاجه انا اشتغلت بالعجينه دي كده اول مره كنت بلعب ده كان تقريبا من ثمان سنين كنت شايفه شغل وفيديوهاتها عن صلصال حراري وسالت عندهم ما كانش لسه في وفر عندنا في مصر وما كانش الشعراوي يمكن نرتبط طيب وانا ما عرفتش انا بس كنت بجرب يعني لو قعدت ادور طب انا ممكن ازاي اعمل عجينه السيراميك طب اعمل ايه انا بدات.

مشاريع مربحة من البيت مربحة جدا بدون اي مجهود


  • ها يعني بمعيار صغير جدا معلقه كبيره بس مش اكثر عملت يعني خذها صغيره قد كده وقعدت اقلد فيديو
  • عجبتني الحكايه قوي وبعدين بالصدفه انا اللي انت اسمك ايه اشتغلت فيه كان مكان بيعمل حاجه بتاعت
  • الاطفال واشتغلت عجينه السيراميك البارده فيه فتره طويله جدا مع الاطفال و حبيتها قوي وطلعت
  • منها اشكال كثير وبرده ما كانش.


الموضوع بالنسبه لي اي مشروع يعني الخامه وبس بلعبدي اهداء لاصحابي وكده قريب بقى لما عملت الصفحه بتاعتي على فيسبوك قربت اعمل حاجات كده النفسي برده لصحابه بقى بالعجينه المطبوخه طب ما تجربي تحميل برنامج جربي تعملي لنا ميداليه عجائب الناس الصفحه وجاءت كل فتره اعمل مونتاج جديد والحمد لله.
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات