القائمة الرئيسية

الصفحات

أخبار

أسهل و أسرع شغل للشباب براس مال قليل جدا

 ازيكم عاملين ايه يا رب دائما تكونوا كويسين وبخير وفي احسن حال اللهم امين يا رب انت معك 1000 جنيه او انت معك 1000 جنيه او لو انت ست بيت معك 1000 جنيه او لو انت راجل كبير معك 1000 جنيه او شاب في مقتبل حياته مقتبل العمر ولسه بيقول يا هادي من 18 ل 20 سنه كده معك 1000 جنيه فكره مشروع موضوع النهارده .




حرفين خليك ب 1000 جنيه دي والله العظيم ويمين اتحاسب عليها تقدر تكسب في الشهر ازيد من 10000 جنيه و 50 الف جنيه لو انت كبرت راس المال بتاعك اللي هو ال 1000 ميني في كده لو كتبت في اول شهر رحت مقابله راس المال مثلا ما رحتش تضيع المكتب اللي كسبت في اي حاجه تافهه وجبت بضاعه براس المال الجديد ده هيخليك.

مشروع ب 1000 جنية هيغير حياتك في شهور قليلة مكسب مضمون بدون خسارة


توصل لي 50,000 جنيه ارباح في الشهر الواحد ارباح يعني صافي ربح بعيدا عن الفلوس اللي انت تخصني عشان تجيب بيها في ضاع من اول وجديد لو انت مش مصدق فانتا يبقى اول مره تفتح الفيديو بتاع النهارده اول مره تتفرج على لان الناس اللي بتتفرج عليها بقى لها مده عارفه ان الافكار بتاعتي فيها مصداقيه دائما وانا ما طلعتش اقول اي.



  1. فكره عبيطه او اي فكره سيكا ومذيعه الف مشاهده واكتب عنوان مغرب الكلام ده هيخش في يده على و
  2. هيخشوا يعملوا لي دوس لايك و مش هتستفاد حاجه ولا انا سافرت حاجه بالمشاهدات اللي جاءت لي على
  3. البايظ زي ما احنا بنقول فيا ريت تسمعني كده ولا وانت على ما تفرج وانا هاقول لك على فكره مشروع
  4. فعلا من 1000 جنيه اضافه الارباح .



اللي قلتلك عليه ايه هو بقى فكره المشروع ده كل اللي عليك قبل ما اقول لك هي سكه المشروع انا كل يوم تلبس يا معلم و تنزل بكره الصبح على طول تاخد بعضك على اتوبيس العتبه حبيبتنا لها بيجيب منها كل حاجه لو انت شفت يعني مش عيال قبل كده كلها بتروح العتب على طول اليوم مطروح رايح ونازل فين نازل الموقف بتاع العتبه بتجيء على.

أسهل و أسرع شغل للشباب براس مال قليل جدا


شارع عبد العزيز اول ما تنزل موقف اللي تبعث لي قريب منك على شمالك على طول تسال فين يا جماعه اي حد هناك قول له فين شارع عبد العزيز طبعا اول ما تسمع شارع بعض زي دلوقتي مني هتعرف اني مشروع النهارده او فكره مشروع فيديو النهارده هتكون على حاجه تبع الالكترونيات بالضبط هي مش الكترونيات قوي ولكن بالالف مثلا نقدر نجيب منها كثير جدا جدا و يكتب فيها ملايين الملايين صدقني تصدق لا اقول لك عليه الفيديو ده عارف هنجيب.




  • ايه يا معلم حبيبه الملايين اللي كلنا بنجيبها واحنا رايحين الكليه بتاعتنا وراجعين منها تبقى الونيس الوحيد لنا
  • السماعه ياجماعه سماعه التليفون الونيس اللي بيغني الناس كثير جدا جدا جدا اغلبيتهم الطلبه صور بنات
  • اولاد وانت رايح الكليه بتاعتك وانت رايح الشغل بتاعك راجع من الشغل عايز تنازل عن القرف بتاع
  • المواصلات والزحمه وتعابى اليوم بتقعد كده تسمع المزيكا بتاعتك هناك وتروق على نفسك وتنعزل
  • على الناس دي كلها طيب كلام جميل يا عم النور انا عارف.


انا اسمي ماما 10 جنيه يا عم منور عارفه اللي بتقعد معك اسبوع هي اللي بتقعد معي اسبوع بس هي يعني ايه والله مش وحشه قوي يعني عايز اقول لك ان السماعه دي بقى لها سنه ونصف او سنتين عدت ال 18 شهر معي جايبها من ايام ما كنت باقول لك ليه تقريبا يعني بقى لها سنتين فيها هعدي سنتين كمان السماعه دي حرفين يا شباب نعمه ونقمه في نفس الوقت احنا بنجيبها مره تقعد معك اسبوع مره تقعد معك سنتين زي ما انت شايف كده حرفين انا افضل تهنئ.

أسهل و أسرع شغل للشباب براس افضل المشاريع



فيها لحد ما ربنا رزقني وجبت قرض بقى بتاع ودلع و حاجات من الحاجات الحلوه دي المهم خليها بقى في مشروع النهار سماعه جميله دي اللي احنا بنشتريها ب 10 جنيه ما بالك بقى صاحبها بيجيبها بكم هي دي بقى التركيه اللي هنتكلم عنها النهارده انت عارفه السماعه دي ممكن اتعرف عليك ب 2 جنيه جمله و ب 3 جنيه جمله هنروح شارع عبد العزيز 2000 مكاتب الجمله اللي بتبيع سماعات الجميله دي ونروح هناك ما نشوف الانواع اللي قدامنا وخلي.



  • بالك الحمام اللي بتبعث كده عشان معي علبه حلوه و علبه كبيره كده و متنظمه ومربوطه و شكلها ظريف
  • جواها ف مش هتبان هي حاجه راضيه لا والناس عارفاها كثير كانت لما بحب بحن اسعار فيها المحلات
  • دي السماعه دي من 25 جنيه ل45 جنيه على حسب المنطقه اللي انت قلتيها قبل ما توصل ل 50 جنيه
  • كمان وفي الفيروس بقى زي ما احنا بنجيب منها كده اللي هم بيجيبوا في المترو في الشارع الكلام
  • ده كله بيبيع ب 10 جنيه او 15 جنيه و20 جنيه.



برده على حسب التاجر وعلى حسب الفصل بتاعك معي احنا هنروح نشتري بالالف بتاعتنا مش هيجيبها كلها ولكن هنشتري على اقل كميه كبيره منها الوان مختلفه اشكال مختلفه في الهاتف على شكل سوسته في اللي على شكل جلد في اللي على شكل دوت فيها بيبقى البسبوس بتاعها ده اللي هو بيخش جوه الوزن في جلده فين من غير جلد اللي هو بيبقى سامسونج انت اللي عليك انك تشوف الطلبه .
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات