القائمة الرئيسية

الصفحات

أخبار

أفضل افكار لمشاريع مربحة من البيت براس مال بسيط مع ضمان الربح

 صابون اللي قلتلك عليه في الاول لما تسيبه في اوائل بلاده صابون بتستخدميه صابون للبشره في خامات ممكن اداره اعمال بتعمله منها شهوه وتعمله منها لوشن او حاجات طبيعيه في ناس كثير دلوقتي بتفكر ان هي عايزه لا عايزه منتج طبيعي ما فيهوش ما فيهوش مواد ده للجسم يعني ده موضوع برده لطيف قوي ده اللي انت بتشتغل فيه ويكون.



ان شاء الله نور بحواء وظريف النقطه السبعه في شغل الوقت في او في كريم معين دوت اسمه لايف لها نورا والولدين كلها بس ايه بس بيبقى ده بيكون ليه بيكون لاعياد الميلاد بيكون للخطوبات بيكون الرجل فاتحه بيكون السبوع بيكون وقت غلبان على البالونات على الورد ده في ناس كثير شغالين في الشغل ده هو ناس اعرفها اصحابي بيشتغلوا فيه.

أفضل افكار لمشاريع مربحة من البيت براس مال بسيط مع ضمان الربح


بتكرر هتعملي الشغل على ايه على ارش مثلا على على حاجه خشب يعني بتعملي الديكور بتاع البتاع المناسبه دي سما بالبالونات اوبا لورده بتقول وبتصميمه بقى البوفيه بتاع الاكل هيكون شكله عامل ازاي حاجات فيها ورود حاجات فيها اسم البيبي حاجات فيها ايه صب واي يعني بتعملي ديكور المكان كامل ودا بيكون لطيف جدا بس بيحتاج مجهود.



  • ابحثوا عنه برده كويس وشوف و افكار و الموضوع ده ظريفه قوي تقدر واشتغلوا فيه ويكون كويس
  • معكم باذن الله الفتره الثامنه والفكره التاسعه هيكونوا متعلقين بالرسم الفئه الثامنه نوع من الرسم او من
  • الفعل اسمه سترينج ارت السيجار ده ورق عن ايه اللي انت بترسمي الشغل بتاعك بالخيوط طب طريقه
  • عمل ازاي بنجيب قطعه خشب بتلونها.



او بتديني لون البني او اي لون انت عايزه ايه وبعدين بتنزلي صوره عليها مثلا عايزه تعملي كلمه مثلا بتكتبيها وبتضايق الدقي الشغل ده الاوت لاين بتاعها مسامير بالشكل الشكل ده وبعدين بتجيب الفلوس وتفضلي تلفيها تلفيها على على المسامير دي لحد ما بتخلصي وتكون قولت لك الشكل اللي انت عايزاه طبعا في ناس مبدعه جدا في الموضوع.

أفضل واسهل واسرع طريقه لعمل مشروع مربحة من البيت


ده بيكتب الاسامي بيعملوا صور بيعملوا مثلا برده اللي شكل الميوزك بطوط شكل كرتون شكل السا مع ربانزل اي حاجه انتم عايزينها كوره اي حاجه وبرده بيحتاج منك تمر محتاج بس قطعه الخشب دي من الشرطه كل حاجه غاليه قوي ممكن تاخذين النجار مثلا تقولي له انا عايزه قطاعات اهالي وتديها ني وصدقي تشتغل عليها ولو نجح معك.


  1. الموضوع هتفضلي تعملي منه مشروع ويشتغل مع كويس جدا انقطع متعلقه بالرسم طبعا مش كل الناس
  2. موهوبه في الرسم بس في افكار ممكن اللي انت تقدري مثلا تجيب الصوره بتاعتك و تنزلي لي اوصل
  3. اين بتاعها و تقدري تشتغلي عليها رسم اللون ده لو الرسم بالتنقيط ممكن تقدري تشتغل دي انك تسيبني
  4. الشكل وتفتري مثلا هو الاسامي تعملي.



منها تابلوهات لوحدي طبعا بيعرف يرسم فو تريهات يقدر ان هو يعمل فوتيهات ويقدر يعمل صفحه يرسم الناس في ناس كثيره قوي وبتحب الموضوع ده رسم بالفحم والرسم بالالوان الجواش الالوان المائيه برده ان شاء الله هاحاول اعرفكم رسم المندله ورسم التنقيط انت مقدر نرسم على مجات بالرسم التانين ده في محتاج بس فيه الوان الاكريليك.

أفضل افكار لمشاريع مربحة براس مال بسيط مع ضمان الربح



  • ومجات بس مش اكثر من كده بسيط ومش بيكون صعب وفي نهايه الفيديو حبه قل كمان اللي محتاج يعمل
  • حاجه بيعملها اللي عايز يفتح مشروع هيعملوه محتاج منك اصرار وعزيمه وقبل اي حاجه لازم تاخذي
  • خبره كويسه جدا في الموضوع اللي هتفتحي فيه ده علشان حلوله وعيوب وماتت تلاشيها قد ما تقدري
  • ادرس الموضوع كويس ما.


تحطيش فلوسك في حاجه وانت مش متاكده انها هتبقى كويسه ضرب كثير كثير اتفرج على فيديوهات كثير الفرجه وتغذيه البصريه اللي بتعمليه عن نفسك لما تتفرجي على شغل الناس هتفيدك جدا لما تيجي بنفذ بيدك هيطلع معك الشغل مختلف تماما .
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات