القائمة الرئيسية

الصفحات

أخبار

مجموعة من افضل افكار المشاريع الصغيرة المربحة الغير مكلفة يمكنك ان تبدا مشروعك

المشروع الرابع معنا وهو مشروع المدونه الشخصيه قل لي يعني ايه الكلام ده بكل بساطه انت هتقدر من خلال شركه جوجل انك تسهر موقع اسمه بلوجر وتعمل مدونه او موقع يبقى بتاع خاص بك مجانا بدون رجيم وبدون اي حاجه و تقدر تكتب في الموقع ده اي حاجه ان تتخيلها واي حاجه بتيجي على بالك حتى لو حاجات او مواقف انت مريض.




في حياتك الشخصيه او حتى اخبار او اي حاجه انت نفسك تتكلم عنها في مجال اي مجال انت بتحبه وبالتالي مع مرور الوقت ومع مرور الكتابات اللي انت بتكتبها ومع مرور الزمن هتبدا الكتابات بتجيب زيارات و تقدر تحط اعلانات على موقع كتكوت كسر من جوجل ادسنس و تحقق ارباح كبيره جدا هاسيب لك برده على المشروع ده.

اقوي 5 افكار مشاريع صغيرة مربحة وغير مكلفة وسرعه في التنفيذ

  • بالتفصيل الممل وكل خطوه تقدر تعملها ازاي تبدا الموقع المجاني بتاعكم ازاي تحقق منه ارباح كبيره جدا شهريه هات لي الرابط تحت في صندوق الوصف اما .


المشروع الخامس معنا وهو دراجه القهوه المتنقله هتقول لي ايه ده قهوه هاقول لك اه اللي هو البن ناس كثير جدا انتشرت الفكره دي عندهم فكره مشاريع القهوه فكره كويسه جدا وفي اقبال كبير جدا على القهوه بما ان في نسبه كبيره من الناس بتشربها فبالتالي انت المفروض لو انت واحد عايز تعمل مشروع كويس انك تدخل في المجال ده ناس كثير.


مجموعة من افضل افكار المشاريع الصغيرة المربحة الغير مكلفة يمكنك ان تبدا مشروعك


تشتغل في المجال ده بالمحلات كبيره عربيات كبيره نقل بس الفكره اللي معنا النهارده يا فاكره مختلفه لان كانت تستخدم دراجه مجرد دراجه تقدر المشروع ده من اللينك اللي هتجيبه لك تحت الاصحاح السادس معنا وهو محل اكسسوارات وهدايا بتكاليف قليله جدا هتقدر تقفل محل الدقيق في اكسسوارات وهدايا في المنطقه اللي انت فيها.



  • ويفضل كمان تبقى منطقه حيويه لو انت حصلت على محل جيد ودفعت ايجار اول شهر و قمت بتجهيز من
  • الداخل بالقرف والديكورات والتزيين اتوال بترينات والبضائع والحاجات دي كلها التكلفه الاجماليه معك مش
  • هتوصل تقريبا ال 5000 جنيه او 10000 جنيه طبعا انت عارف ان للهدايا والاكسسوارات بتحقق
  • ما بعد جيده جدا خصوصا لو انت.



نفذت المشروع ده في منطقه محاط ب الشباب والفتيات زي منطقه جامعه او شوارع عصيرها طبعا حسب لك برده لينك بيوضحلك التفاصيل الكامله عن المشروع ده ودراسه الجدوي على المشروع تقدر تدخل عليه بحيث ان انت تفهمي اكثر والطبق المشروع لو انت عاوز ايه المشروع ضمن المشاريع التي يشتغل عليها اول مشروع السابع معنا وهو مصنوع موضحا اكثر للفتيات او السيدات .


مجموعة من افضل افكار المشاريع الصغيرة ويمكنك البدا الان في مشروعك


مشروع تزيين الكيك مشروع مربح جدا تقدر تعمليه او تقدري تعملي من بيتك لو انت بتبحث على فكره مشروع من المنزل بتكاليف محدوده ما نزلتش مثلا على ال1000 جنيه تقدري كله بساطه انك تعملي ايه المشروع ده من بيتك بس توفري بعض المعدات الاساسيه في المطبخ اللي هي لها علاقه ب تزيين الكيكه والتورته والكلام ده كله بكل بساطه.



  1. انت تقدري تعملي المشروع ده في المطبخ او في اوضه صغيره من البيت كثير جدا من الفتيات بيشتغلوا
  2. المشروع ده ومبيعاتها يده بيكسبوا بيبيعوا التورت او الطبق عموما لو الاكل بتاعهم من البيت و 104
  3. و كويسه جدا وفي اقبال كبير جدا عن الموضوع ده لان الناس دلوقت يتالق انهي تشتري او بتخاف
  4. انهي تشتري اي حاجه من الشارع بعد.



الوباء اللي حصل في الدنيا كلها والناس بقت تخرف تشتري من المحلات والتجمعات والزحمه ويفضلوا اللي هم بيشتروا من احد عامل الحاجه دي بشكل امن في البيت وكمان هتوصل هاله الاحد لو عايز كمان عاوزاك ان انت تعرفي اكثر على المشروع ده هاسيب لك اللي انت براحتي تقدري تدخلي عليه و تقرا اكثر عن.

هل اعجبك الموضوع :

تعليقات