القائمة الرئيسية

الصفحات

أخبار

اقوي 10 افكار مشاريع صغيرة مربحة وغير مكلفة | مشروع سيغير حياتك 180 درجة

 افكار لمشاريع تقدر تعمل لهم مشاريع غير مكلفه جدا المشاريع دي فعلا هتقلب حياتك 180 درجه بس  وكمان الموضوع ده يبقى متقسم على كذا جوزي الحصري و انت عايز تشوف المشروع الاول مشروع الثاني الفصل الثالث على طول من غير ما تتفرج على الموضوع بالكامل في انا استمع الى المشروع ده تحت هتلاقي كده و يلا بينا نروح.



على شرح العربي والله ما شفتهم كده شباب فيه مقدمه هنتكلم على 10 مشاريع هتخليك فعلا تغير حياتك 180 درجه و خلينا نبدا باول مره معنا وهو مشروع ماكينه طباعه 5 في 1 للطباعه على الخامات من بيتك تقدر تاسس مشروع مربح جدا وبسيط قائم على اساس الطباعه على الخامات المختلفه زي القماش والملابس والمفارش والاتصالات.

اقوي 10 افكار مشاريع صغيرة مربحة وغير مكلفة | مشروع سيغير حياتك 180 درجة


وغيرها وزجاج والاكواب والاطباء والخشب والميداليات والمجات بلاستيك صور الدبابيس وكل حاجه كل الحاجات دي مش هتطلب منك غير مكبس حراري 5 في 1 غرفه صغيره جدا في منزلك تقدر تصمم فيها المشروع ده وتقدر كمان انك تجيب خامات للطباعه و لو نجحت في البيع فانت كده هتقدر تحقق ارباح ممتازه جدا.


و علشان تعرف كثير عن المشروع ده او تعرف عن المكنه دي والحاجات دي كلها بالتفصيل هاسيب لك رابط تحت موجود في صندوق الوصف تقدر تدخل عليه و تقرا اكثر عن المشروع عشان وقت مايطولش اما.

مشاريع صغيرة مربحة وغير مكلفة المشروع الثاني توصيل


 المشروع الثاني معنا وهو مشروع توصيل المسافرين من والى المطار كثير من اصحاب السيارات الخاصه بيروحوا يقدم خدمه توصيل مسافرين منه الى المطار الخدمه دي كويسه جدا و بيربح الكثير من المال وعشان كده المسافرين اصلا بيدفع فلوس كثير في الموضوع ده فبالتالي لو انت اشتغلت في حاجه زي كده هتجن الكثير جدا من الماء .



هتقول لي طب انا دلوقت معيش سياره وما عنديش عربيه كله باصص قدرت اجر عربيه من شخص معين او تاخذ عربيه من شخص معين بنت وتبدا ان انت هتشتغل في المجال ده والمجال ده هيكسبك جدا جدا وكمان هاسيب لك كلينك بكل التفاصيل وغير دراسه جدوى عن الموضوع ده او عن .


مشاريع صغيرة مربحة وغير مكلفة المشروع الثالث اللي معانا هوه تصوير


المشروع الثالث ده تقدر تشوفه عشان وقت ما تقولش عن كده اما اشوفها لك معنا هو تصوير السيارات كثير من الناس بيبقى عايزين يبيعوا السيارات بتاعتهم عبر الانترنت لكن العديد من هم بيغسلوا وده بسبب ان الصور بتبقى جودتها تعبانه جدا والاعلان مش بيبقى احتراف بمعنى ثاني انهم بياخذو ايه تصوير غلط ومش بيعرفوا ازاي اظبط الاضاءه.



و كده و مش بيهتموا اصلا من الكلام ده فبالتالي هم مش بيعرف يطلع صور احترافيه ولا يبيع المنتج بتاعهم باحترافيه ومن هنا تيجي فكره المقرره على اهميه مخاطره السيارات لراغب البيع فلو كنت تمتلك مبلغ بسيط جدا تقدر تشتري بكاميرا احترافيه او حتى لو معك موبايل الجوده بتاعته عاليه جدا و مثلا معاك تامر بسيطه والعدس مناسبه تقدر تتعلم .



بعض اسيا تو كويسه و تظبيط الاضاءه و تقدر تخش في مجال التصوير السيارات وتبدا ان انت تعمل او بتعرض للناس اللي عايزه تبيع سيارات او تشتغل عند اماكن لبيع السيارات مقابل نسبه معينه هتاخدها او عم ولا معنا تاخدها مقابل بيع كل سياره كمان تقدر تطبق فكره دي في اي منتج حتى مش شرط يكون سيارات بس والمساعده مربح للغايه وانا اسيب لك كمان بالتفصيل عن مشروع تطوير المنتجات تحت في صندوق الوصف تقدر تدخل وتشوف علشان وقت ميت ويجي .

هل اعجبك الموضوع :

تعليقات